søndag den 1. februar 2015

Forårsfristelser

Lige nu sner det udenfor, men jeg drømmer mig alligevel frem til foråret. Jeg er helt skudt i Wheats fine forårsjakker denne sæson. Jeg ved simpelthen ikke hvilken jeg skal vælge!
Myrna modellen er simpelthen så fin, men den blå lidt denim agtige jakke er også fin, og det er den smukke navy også. Jeg ved dog med mig selv at jeg hungrer efter lyse farver, så selvom den navy, er super fin og klassisk, så bliver det nok en af de andre... måske;) Ha ha - ville helst bare købe dem alle.

Vi har allerede investeret i de fine Angulus støvletter i rosa til K, men jeg var meget tæt på at vælge dem i kobber eller champagne, som er mindst ligeså fine. På Angulus' Flagshipstores instagramprofil så jeg dem også i mint,, lysgul, grå og sort. Ville gerne have dem ALLE!!! Og don't get me started i forhold til hjertesandalerne(som jo var farvoritter sidste år). I år fåes de i samme fine bubblegum, men også i kobber, rosa og taupe - skønt!

Hvilke forårsjakker og sko har I kastet Jeres kærlighed på?




Indlægget er ikke sponsoreret.

1 kommentar:

  1. Fra Wheat elsker jeg Elliot modellen i skyblå farve. Jeg har udset mig et par sandaler fra Bundgaard og en fin forårsjakke fra Zara, som er prismæssigt er mere medgørlig end Wheats.

    SvarSlet