onsdag den 27. august 2014

New York - min store forelskelse!

For 10år siden(er jeg virkelig så gammel?!) var jeg i NYC for første og eneste gang. Jeg blev fuldstændig mindblown af den by og smaskforelsket i den, som så mange andre. Tiden er dog gået, og gået hurtigt og jeg har desværre ikke sat mine ben der siden.

Da jeg fyldte 30år i juni, var mit helt store ønske at komme derover igen og vise min mand byen. Og sørme om han ikke var så sød at give mig en tur dertil i gave. Jeg GLÆDER mig. Ikke nok med at det er lige om lidt, nærmere beskrevet 1.oktober, men vi skal derover 6 dage UDEN børn. Det er tiltrængt og den helt rigtige måde at "møde" byen første gang.




Vi skal ikke nødvendigvis se de sædvanlige sights, men vi ved dog hvilke områder vi skal udforske.
Vi skal på et top lækkert hotel i Meatpacking District - tak skat!


Ja! Der er opvarmet rooftop pool på hotellet;)

"The High Line"

Vi skal besøge Central Park, min mands "business headquarters" under Add Week, soho, the village etc. Og så skal vi da måske et smut forbi mindeparken ved ground zero. Jeg drømmer også lidt om en færgetur for at nyde Skylinen om aftenen.




En liiiiiille(læs hel del) shopping skal det nok også blive til!

Så vidt jeg ved kan det være ganske lunt i oktober, men jeg er ligeglad. Jeg glæder mig  bare som et lille barn! Har I nogle gode fif til byen?

Min brors kammerat og foodie har boet derovre, så vi har også fået nogle gode tip til restauranter m.m. Kender I nogle gode steder?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar